همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Payment Reminder برای ووکامرس

افزونه Payment Reminder for WooCommerce یا یادآوری پرداخت به شما امکان می‌دهد به‌طور خودکار ایمیل‌های یادآور برای پرداخت‌های معلق، ایمیل‌های پیگیری درخواست درج نقد و بررسی و ایمیل‌هایی را برای مشتریانی که سفارش را بر اساس قوانین خاصی که ایجاد کرده‌اید لغو کرده‌اند، ارسال کنید.

پس از راه‌اندازی اولیه، ایمیل ها به‌طور خودکار ارسال می‌شوند، که شامل فعال کردن یادآورها، انتخاب روز فاصله و محدودیت تعداد یادآوری‌های ارسالی است. همچنین می توانید به صورت دستی برای هر سفارش ایمیل ارسال کنید.

به عنوان مثال، برای یک روش پرداخت خاص، اگر دو روز پس از ثبت، سفارش همچنان در انتظار پرداخت باشد، می‌توانید یک ایمیل یادآوری پرداخت ارسال کنید. می‌توانید مشتریانی را که سفارش را لغو کرده‌اند، با ارائه کوپن‌های تخفیف تشویق کنید و سوددهی فروشگاه خود را افزایش دهید.

این افزونه به‌طور خودکار سفارش‌های دارای پرداخت‌های معلق را شناسایی کرده و یادآورهای پرداخت مرتبط را برای آنها ارسال می‌کند. ایمیل‌ها باید برای کاربرانی که پرداخت آنها هنوز معلق است یا سفارش را لغو کرده‌اند ارسال شود که این افزونه از کلیه این موارد به درستی محافظت میکند.

از طریق این افزونه میتوانید نظرات مشتریانی را که اخیراً محصولی را خریداری کرده‌اند جمع‌آوری کنید و این مسئله به شما امکان می‌دهد که آنها را برای بررسی موارد خریداری شده دعوت کنید. به محض تکمیل سفارش، ایمیل بررسی محصول برای کاربر ارسال می شود. پس از آن ایمیل دریافتی، کاربر می تواند در ازای کالای خریداری شده، بازخورد خود را ارائه دهد.

دانلود افزونه Payment Reminder برای ووکامرس
پیمنت ریمایندر افزونه یادآوری پرداخت برای ووکامرس Payment Reminder for WooCommerce

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!