همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Paymattic Pro برای وردپرس

آیا مایلید به آسان ترین شکل، پرداخت های ساده را به همراه ورودی های کاربر در سایت وردپرسی خود مورد پذیرش قرار دهید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، افزونه Paymattic Pro انتخاب مناسبی برای انجام انواع فعالیت های شماست.

ساخت فرم های پرداخت زیبا و قابل تنظیم هرگز به این سادگی نبوده است. با سیستم یکپارچه سازی استرایپ، می توانید پرداخت های آسان را در صورت ارسال فرم پرداخت به صورت رایگان بپذیرید.

با استفاده از فرم‌های پرداخت ساده و استاندارد، مشتریان می‌توانند در کمتر از یک دقیقه بدون مراجعه به صفحه دیگری در سایت شما، به شما پرداخت کنند. این افزونه از درگاه های بین المللی متعددی جهت پذیرش پرداخت پشتیبانی میکند.

از دیگر ویژگی های این محصول اجرای سریع و بهینه، سازگار با استایل های ویرایشگر وردپرس، امکان استفاده به عنوان فرم تماس، امکان مدیریت ارسال ها، تنظیمات واحد ارزی، امکان ارائه داده های آماری، دسترسی به پروفایل مشتریان، پشتیبانی از سیستم آموزش آنلاین، سیستم تیکتینگ، پرداخت های تکرار شونده و اشتراک، پذیرش پرداخت آفلاین و امکان پذیرش کمک های مالی و دونیشن اشاره کرد.

دانلود افزونه Paymattic Pro برای وردپرس
پیماتیک پرو / پیمتیک افزونه مدیریت پرداخت، کمک مالی و اشتراک و عضویت برای وردپرس

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!