همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه OSMeta Pro برای جوملا

اکستنشن OSMeta ساده ترین راه برای مدیریت ابرداده برای سایت جوملایی شما است. با این ابزار قادر خواهید بود به راحتی عناوین صفحات، توضیحات متا و آدرس های اینترنتی را برای همه مقالات خود از طریق یک صفحه کنترل کنید، که این امر پروسه ویرایش را سریع می کند. همچنین یک شمارنده کاراکتر در این ابزار وجود دارد تا به راحتی متوجه شوید که متادیتای شما دارای طول درست است یا بیش از حد طولانی است.

با نسخه حرفه ای او اس متا، به بسیاری از ویژگی های عالی مانند ادغام K2 و منوی جوملا دسترسی خواهید داشت. او اس متا به شما یک صفحه نمایش می دهد که در آن می توانید توضیحات و عناوین متا را برای مقالات، دسته ها و آیتم های منو مدیریت کنید. شما همچنین می توانید توضیحات و عناوین متا را برای آیتم های K2 مدیریت نمایید. این ابزار یک شمارنده کاراکتر برای عناوین و توضیحات متا دارد تا به شما کمک کند تا الزامات استاندارد SEO را رعایت کنید.

افزونه OSMeta را ایجاد شده چون پیش از این افزونه ای مناسب برای مدیریت اطلاعات متا در جوملا را پیدا نمیشد که به اندازه کافی ساده و قابل استفاده برای نیازهای کلیه کاربران باشد. او اس متا قطعا باید در جعبه ابزار سئوی شما باشد. او اس متا به طرز چشمگیری ساده است. انتظار ویژگی های پیچیده را نداشته باشید. فقط انتظار داشته باشید که قابل اعتماد بوده و استفاده آن آسان باشد.

دانلود افزونه OSMeta برای جوملا
او اس متا افزونه اطلاعات متا برای سیستم مدیریت محتوای جوملا Joomla metadata extension

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!