همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Melapress Login Security Premium برای وردپرس

Melapress Login Security Pro یک افزونه حفاظت از لاگین به سیستم و ارائه خدمات امنیتی گسترده است که به شما امکان می دهد به راحتی سیاست های ورود به سیستم و رمز عبور را برای کاربران خود به نحوی اجرا کنید که منجر به امنیت بهتر وردپرس می شود.

با بکار گیری ملاپرس لاگین سکیوریتی پرمیویم به کاربران وب سایت خود را اجازه بدهید تا با سیاست های ورود به سیستم مطابقت داشته باشند و با ارائه فیدبک در زمان واقعی به آنها برای کاهش ناامیدی و در عین حال افزایش امنیت وب سایت، کمک کنید.

با استفاده از این افزونه جامع، شما میتوانید قوانین و سیاست های امنیتی ورود به سیستم و رمز عبور را در عرض چند دقیقه اجرا کنید. کنترل کامل ورود به سیستم و رمز عبور وب سایت وردپرس خود را به دست بگیرید و در عین حال پایبندی کاربران خود را به قوانین سایت آسان کنید.

برخی از امکانات افزونه Melapress Login Security Pro:

تغییر URL صفحه ورود به سیستم وردپرس: شما میتوانید URL ورود به سیستم وردپرس را برای افزایش امنیت وب سایت های خود تغییر دهید. این امر واقعاً به مبارزه با حملات و اسکن های خودکار یا تصادفی و حملات brute force کمک می کند.

محدود کردن تلاش های ناموفق ورود به سیستم: با ملا پرس سیکیوریتی به طور خودکار کاربرانی را که تلاش های ورود به سیستم ناموفق زیادی دارند مسدود کنید تا از وب سایت و کاربران خود در برابر حملات رمز عبور و دیکشنری محافظت کنید.

اعمال رمز عبور قوی: به راحتی سیاست ها را بر اساس نقش یا کل سایت فعال کنید و استفاده از امنیت رمز عبور قوی و بهترین شیوه های ورود به سیستم را در وب سایت های وردپرس خود اعمال کنید.

سیاست های قابل تنظیم برای هر نقش کاربری: بدیهی است که همه کاربران وب سایت به سیاست های یکسانی نیاز ندارند. با استفاده از این افزونه میتوانید سیاست های سختگیرانه را برای مدیران و سیاست های ملایم تر را برای مشترکین و کاربران با امتیازات پایین پیکربندی کنید.

پشتیبانی از افزونه های جانبی 1 کلیک: افزونه های شخص ثالث مانند WooCommerce، LearnDash و موارد دیگر را در سیاست های ورود به سیستم خود قرار دهید تا امنیت مطلوب را در سر تا سر سایت خود تضمین کنید.

قفل خودکار کاربران غیرفعال: کاربران غیرفعال هدف آسانی برای افراد سودجو هستند. این افزونه به طور خودکار کاربران غیرفعال را شناسایی و قفل می کند تا به شما در محافظت از وب سایتتان کمک کند.

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!