همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Master Addons Pro برای المنتور

با بهره گیری از از افزونه المنتور و افزودنی Master Addons Pro، میتوانید سایت خود را به سلیقه خود و به راحتی طراحی کنید. با نصب افزونه مستر اددان پرو، بیش از 50 ابزارک سازنده صفحه، ابزارک های فرم ساز، 12 افزودنی توسعه سایت و بسیاری امکانات دیگر به سایت شما اضافه خواهد شد. ابزارک های ویژه مستر ادانز شامل مواردی همچون محدود سازی محتوا، نقاط کانونی تصویر، جعبه های قابل چرخش، اسلایدر گالری و چندین ابزارک کاربردی دیگر است .

اگر سایت شما از نوع خبری، مجله ای و وبلاگی است، میتوانید از ابزارک هایی مانند عناوین متحرک، خبرها، گالری تصاویر و بلاگ برای تبدیل سایت خود به یک سایت مدرن و کاربر پسند استفاده کنید. اگر سایت شما شرکتی و ارائه دهنده خدمات است، میتوانید از ماژول های اعضای تیم (دارای اسلایدر)، نوار پیشرفت برای نمایش دادن مقدار و یا درصد توانایی های شرکت و یا نمایش دادن دستاوردهای شرکت خود استفاده کنید. همچنین افراد حرفه ای خلاق ممکن است از ابزارک هاور تصاویر، جعبه های چرخنده، تولتیپ ها و لینک های خلاقانه برای طراحی و نمایش نمونه کار آنلاین برای شرکت و معرفی خدمات خود استفاده نمایند. همچنین ابزارک هایی مانند: عناوین دوگانه، تب ها، جعبه اطلاعات، فراخوانی برای اقدام، دکمه های جذاب و خلاقانه، نمایش ساعات کاری و جدول تعرفه قیمت ها نیز از امکاناتی است که در این افزونه وجود دارد.

دانلود افزونه Master Addons Premium برای المنتور
مستر ادآنز پرو برای المنتور Forefront Addons for Elementor



امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!