همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Linkilo برای وردپرس

افزونه Linkilo بهترین لینک سازی داخلی و ابزار حسابرسی لینک برای وردپرس با کار و زحمت کمتر است. ایجاد ساختار پیوند داخلی می تواند یک کار خسته کننده، وقت گیر و استراتژیک باشد که با استفاده از این افزونه آسان تر میشود. لینکیلو در زمان، انرژی و مقدار کار ذهنی شما صرفه جویی می کند. و با ارائه پیشنهادات لینک های داخلی و خارجی به هزاران سئوکار و ویراستار کمک میکند تا قدرت پیوندها را به حداکثر برسانند.

افزونه وردپرس تولید پیوند داخلی Linkilo پیوند داخلی را بر اساس محتوای وب سایت شما پیشنهاد می کند. به عبارت دیگر، پیوندهای معنادار و مرتبط را کشف می کند. با الگوریتم و پیوندهای پیشنهادی مفید این افزونه می توانید پیشنهاد پیوند را بپذیرید یا رد کنید. ممیزی پیوند داخلی داخلی ما می تواند به شما کمک کند از جریمه شدن توسط موتورهای جستجو دور بمانید.

درج دستی پیوندهای خارجی یا داخلی می تواند زمان بر و ناکارآمد باشد. به همین دلیل است که Linkilo جستجوگر پیوندهای داخلی را در اختیار شما قرار می دهد که در زمان شما صرفه جویی کرده و در عین حال شما میتوانید مطالب مربوطه خود را به صورت دستی انتخاب کنید. تمرکز این افزونه ارائه توصیه‌های معنی‌دار با گزارش‌های مبتنی بر داده است. اگر هیچ پیوند داخلی در صفحه شما ظاهر نشد به شما اطلاع می دهد تا در صورت لزوم تعدادی را اضافه کنید.

دانلود افزونه Linkilo برای وردپرس
لینکیلو افزونه ساخت لینک های داخلی در وردپرس

امتیاز: 4.3/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!