همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه JUX Easy Instagram Feed برای جوملا

برای بهره گیری از افزونه JUX Easy Instagram Feed هیچ مهارت کد نویسی مورد نیاز نیست، با این افزونه می توانید به راحتی یک کد کوتاه ایجاد کنید و کد کوتاه را همانطور که می خواهید به مقالات یا HTML اضافه کنید.

تمام محصولات تیم JoomlaUX کاملا ریسپانسیو و پاسخگو هستند و افزونه فید اینستاگرام JUX نیز از این موضوع مستثنی نیست. مهم نیست که صفحه نمایش شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، تصاویر و محتوا به طور خودکار متناسب با آن تنظیم می شوند و به طور مناسب نشان داده می شوند.

افزونه JUX Instagram Feed به شما اجازه میدهد تصاویر اینستاگرام خود را از ترکیب نامحدودی از منابع مانند نام های کاربری شخصی یا تجاری و هشتگ های پرطرفدار نمایش دهید.

کنترل کامل اندازه‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این برنامه افزودنی است، شما می‌توانید «responsive» یا «by content» را انتخاب کنید و ماژول به‌طور خودکار اندازه را برای تناسب کامل سفارشی می‌کند.

دانلود افزونه JUX Easy Instagram Feed برای جوملا
جی یو اکس ایزی اینستاگرام فید افزونه نمایش خوراک اکانت اینستاگرام به صورت ریسپانسیو در سایت برای جوملا Responsive Joomla Extensions

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!