همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه JLex Block برای جوملا

افزونه JLex Block به شما امکان می دهد از صفحات یا عناصر دلخواه در سایت خود با یک یا چند کلمه عبور محافظت کنید. علاوه بر این، پس از وارد کردن رمز عبور صحیح توسط کاربر، می توانید این صفحه را از طریق کد PHP کنترل کنید.
هچنین میتوانید دسترسی کاربر را به محتوا به محتوای خاص بر اساس گروه های کاربری محدود کنید. در این حالت کاربر در این گروه ها می تواند به محتوای عنصر یا صفحه ای که قفل شده است دسترسی داشته باشد یا بر اساس تنظیمات شما از دسترسی وی جلوگیری به عمل آید.

همچنین اگر فکر میکنید فهرستی از آدرس IP هرزنامه هستند یا وب سایت شما را به خطر می اندازد میتوانید آسانی از دسترسی آنها به محتوای سایت خود جلوگیری کنید. در این سیتستم هر کاربر یک سطح قابل مشاهده خواهد داشت. که بر اساس آن، امکان یا عدم دسترسی هر شخص به محتوا مشخص و کنترل خواهد شد.

دانلود افزونه JLex Block برای جوملا
جی لکس بلاک افزونه محافظت از محتوا از طریق محافظت با رمز، محدود کردن به موقعیت جغرافیایی، گروه های کاربری، آدرس IP و سطوح دسترسی در جوملا

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!