همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Invoice Manager Pro برای جوملا

افزونه Invoice Manager پرو یک کامپوننت حرفه ای و پیشرفته جهت ایجاد و صدور فاکتور و صورتحساب در جوملا می باشد. اگر مایلید برای مشتریان خود فاکتور ایجاد نمایید تا آن ها فاکتور را در پروفایل خود مشاهده کرده و آن را پرداخت کنند میتوانید افزونه افزونه حرفه ای Invoice Manager بهره بگیرید.

این محصول می تواند فاکتورهای مورد نیاز شما را صادر کرده و بر اساس مدت زمانی که شما مشخص نموده اید، برای پرداخت نمایش بدهد. کامپوننت Invoice Manager که یکی از محصولات بسیار کاربردی برای اسکریپت مدیریت محتوای جوملا است.

این محصول قابلیت افزودن فاکتور به پروفایل کاربر را فراهم می کند و کاربر با ورود به پنل کاربری خود می تواند فاکتور ایجاد شده را مشاهده و در زمان تعیین شده پرداخت نماید. امکان منقضی شدن فاکتور در دوره زمانی، ایجاد مالیات، تخفیف و گرفتن اطلاعات حقیقی و حقوقی کاربر برخی از ویژگی های اصلی این محصول می باشد.

دانلود افزونه Invoice Manager Pro برای جوملا
افزونه مدیریت فاکتور و صورتحساب ها برای جوملا

امتیاز: 4.0/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!