همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Iconic WooCommerce Custom Fields for Variations

با استفاده از افزونه Iconic WooCommerce Custom Fields for Variations با افزودن هر تعداد فیلد سفارشی به تغییرات و تنوع محصولات خود در سراسر سایت، تجربه مدیریت فروشگاه خود را بهبود بخشید تا سفارشی کردن تغییرات محصولات را برای خود آسان کنید.

گروه‌های فیلد سفارشی جدید افزوده شده توسط شما به همه تنوع محصولات اضافه می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که اطلاعات اضافی را هنگام ویرایش یک محصول پر کنید یا آنها را خالی بگذارید. این امر باعث صرفه جویی در زمان شما می‌شود. فیلدهای سفارشی را می توان تحت عناوین لازم، با هم دسته بندی کرد و بهترین تجربه ممکن را به مدیران فروشگاه ارائه داد.

شما میتوانید از چک باکس ها، منو های دراپ داون و دکمه‌های رادیویی در گروه‌های فیلد سفارشی خود استفاده کنید تا به‌روزرسانی اطلاعات محصولات مرسوم را ساده کنید. این افزونه شامل امکان استفاده از ناحیه متنی کوچک یا بزرگ برای محتوای کاملاً سفارشی است که می تواند برای نیازهای هر تنوع محصول تطبیق داده شود.

دانلود افزونه Iconic WooCommerce Custom Fields for Variations
ویرایش زمینه های دلخواه برای تنوع های محصولات آیکانیک صرفه جویی در زمان در هنگام افزودن تنوع محصولات در فروشگاه ووکامرس

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!