همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه HTML Box Pro برای پرستاشاپ

آیا می خواهید تعدادی عکس، متن، کد HTML، js، css را در جایی در فروشگاه خود اضافه کنید؟ با ماژول HTML Box Pro می توانید این کار را تنها در چند ثانیه انجام دهید. این افزونه عالی ابزاری چند منظوره برای اضافه کردن هر کد در فرانت اند یا سمت مشتری در هر جایی که می خواهید در فروشگاه شما است.

با این ماژول می‌توانید بلوک‌های خود را با متن، تصاویر یا با ابزارک‌هایی از سایت‌هایی مانند فیس‌بوک (مانند افزونه جعبه)، توییتر، پینترست و غیره ایجاد کنید. روش افزودن کد ساده است و هر کسی می‌تواند با پیکربندی کاربرپسند این ماژول این کار را انجام دهد.

ویژگی عالی و دوست داشتنی دیگر این بازار قابلیتی است که امکان استفاده از متغیرها را به شما می دهد. متغیرها در زمان اجرا با مقادیر صحیح جایگزین خواهند شد. بنابراین، این یک فرصت ساخت ابزار عالی و استفاده از برخی اسکریپت های کدهای ردیابی است.

دانلود افزونه HTML Box Pro برای پرستاشاپ
اچ تی ام ال باکس پرو افزونه اضافه کردن کد و محتوای دلخواه در نواحی مختلف در سایت فروشگاهی پرستاشاپ Prestashop HTML Box Pro

امتیاز: 4.8/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!