همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Happy Elementor Addons Pro برای المنتور

با افزونه Happy Elementor Addons Pro یک بسته کامل برای هر سطح از کاربران در اختیار شماست که به شما اجازه میدهد تصورات خلاقانه طراحی وب خود را زنده کنید. با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ افزونه خوشحال المنتور، اکنون می‌توانید کارهایی را که زمانی ممکن بود فقط توسط افراد حرفه‌ای انجام شود، خودتان انجام دهید.

اگر روی چندین وب سایت کار می کنید میتوانید به راحتی هر چیزی را از یک سایت کپی کنید و در دامنه های مختلف در سایر قسمت ها جایگذاری کنید تا از کارهای تکراری نجات پیدا کنید.

آیا می خواهید از چندین بخش به طور همزمان در المنتور استفاده کنید با هپی المنتور ادآنز، اکنون می توانید این کار را انجام دهید. هر تعداد بخش که می خواهید ایجاد کنید و عناصر خود را به طور موثرتری سازماندهی کنید.

یک مشکلات رایج در ساخت سایت ها این است که، غیرممکن است که یک طراحی دقیق شبیه به نسخه نمایشی در یک وب سایت شخصی ایجاد کنید. با بهره گیری از امکان LiveCopy دیگر چنین مشکلی وجود ندارد چرا که اکنون می توانید هر طرحی را از سایت نسخه ی نمایشی HappyAddons در سایت خود کپی کنید. جادو این است که شما می توانید مستقیما از قسمت جلویی به پنل ویرایش المنتور کپی کنید که این واقعا شگفت انگیز است.

با بهره گیری از قابلیت بارگیری دارایی درخواستی در این افزونه میتوانید کنترل بیشتری بر سرعت وب سایت خود به دست آورید. ابزارک های موجود را بر اساس نیاز خود روشن یا خاموش کنید. هپی ادانز به دقت کدنویسی شده است تا سایت را سریع و بدون عناصر و منابع اضافی نگه دارد.

دانلود افزونه Happy Elementor Addons Pro برای صفحه ساز المنتور
هپی المنتور ادآنز پرو افزودنی های خوشحال المنتور



امتیاز: 4.6/5 از 54 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!