همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Graphina Pro برای المنتور

Graphina Pro یک افزونه فوق‌العاده کارامد برای ساخت نمودار و گراف در وردپرس است. این افزونه برای نمایش داده‌ها و اعداد در گراف‌ها و نمودارهای پویا و جذاب انتخابی بی نقص به شمار میرود.

گرافینا پرو ابزار چندمنظوره‌ای است که به شما امکان می‌دهد چندین نوع نمودار و انواع گراف را برای نمایش مرتب و واضح داده‌ها در وبسایت خود ایجاد کنید. این افزونه دارای مجموعه‌ای وسیع از گراف‌ها و قابلیت سازگاری با نیاز های مختلف است.

با استفاده از داده‌های پویا و شمارنده‌های جدید، جدول داده، گراف ترکیبی و گراف ستون تو در تو و وجود انواع نمایش داده دیگر، این ابزار در نمایش انواع گزارش‌ها و آمار دلخواه شما مفید خواهد بود.

گرافینا با مرورگرهای مدرن مانند Chrome، Firefox، Opera، Safari یا Edge سازگار است. این افزونه رابط تعاملی و متحرکی را ارائه می‌دهد که دیدن آن برای چشم های شما دلپذیر است، استفاده از آن آسان است، انواع مختلفی از نمودارها را ارائه می‌دهد و در نهایت بی شک بهترین انتخاب در بین افزونه های مشابه برای شماست!

دانلود افزونه Graphina Pro برای المنتور
گرافینا پرو افزونه ساخت انواع نمودار، گراف و جداول اطلاعاتی پویا برای وردپرس Elementor Dynamic Charts, Graphs, & Datatables

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!