همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Genesis Blocks Pro برای وردپرس

با جنسیس بلوکس پرو محتوای جذاب را سریعتر ایجاد کنید. با بخش‌های محتوای از پیش ساخته شده و سفارشی و طرح‌بندی‌های تمام صفحه، محتوا را به سرعت ایجاد و استفاده کنید و به طور کلی ویرایشگر گوتنبرگ را تقویت کنید.

این ابزار بلوک‌های محتوای اضافی و انتخاب‌کننده طرح‌بندی، دریافت بیشترین ارزش را از ویرایشگر مبتنی بر بلوک آسان می‌کند. با استفاده از آن میتوانید برند و پیام‌رسانی را کنترل کنید. کتابخانه سفارشی قالب های خود را به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که با مجوزهای ویرایش سازگار با برند شما باقی می مانند.

در ادامه میتوانید از ابزار Genesis Custom Blocks کمک بگیرید که ساخت بلوک های سفارشی برای ویرایشگر بلوک را بسیار آسان تر می کند. با Genesis Pro، توسعه‌دهندگان به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی دارند تا بلوک‌های خود را به سطح بعدی ببرند. زمینه های قدرتمندتر برای بلوک های قدرتمندتر در اختیار شما خواهد بود. این فیلدها و امکانات اضافی عبارتند از تکرار کننده، کاربر، پست، متن غنی، متن کلاسیک و فیلدهای طبقه بندی. برو بری و درون ریزی بلوک ها بر اساس هر بلوک، به اشتراک گذاری بلوک های سفارشی خود بین پروژه ها و … از دیگر امکانات این محصول میباشد.

دانلود افزونه Genesis Pro برای وردپرس
جنسیس پرو افزونه بهبود کارکرد و افزایش امکانات ویرایشگر گوتنبرگ

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!