همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Funnelforms Pro برای وردپرس

با استفاده از افزونه FunnelForms Pro فرم های هوشمند چند مرحله ای را با هوش مصنوعی ایجاد کنید و مشتریان آماده برای خرید بیشتری را به فروشگاه خود جذب کنید. کارکنان مناسب اسختدام کنید و یا فرآیندهای کسب و کار خود را دیجیتال و اتوماتیک نمایید!

مشکلات خود را با وب سایت هایی که به ثمر نمینشینند فراموش کنید . وب سایت خود را با افزونه فانل فمرز برای وردپرس به یک ماشین جذب مشتری جدید تبدیل کنید!

به طور شهودی بازدیدکنندگان وب سایت خود را از طریق یک فرآیند بهبود فروش راهنمایی کنید که لید های بیشتری برای شما ایجاد می کند. میتوانید شرایط اگر A – سپس B را ایجاد کنید. سوالات را به طور منطقی بسازید و آنها را به هم پیوند دهید تا بازدیدکنندگان خود را به هدف مورد نظر خود هدایت کنید.

این افزونه در همه جا فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد، بنابراین مشتریان بالقوه را در دیوایس های متنوعی که مورد استفاده قرار میدهند از دست نخواهید داد.

یک شرکت خوب باید پیش از هر چیز یک کار را به بهترین شکل انجام دهد: ضبط صحیح داده ها. فرم های این افزونه به گونه ای طراحی شده اند که برای بازدیدکنندگان شما شهودی و قابل توضیح باشد. از این طریق شما میتوانند داده‌های ارزشمند را به دقت جمع‌آوری کنید و تنها سؤالاتی را به بازدیدکنندگان خود نشان دهید که واقعاً برای آنها مهم است.

دانلود افزونه Funnelforms Pro برای وردپرس
فانل فرمز افزونه فرم ساز حرفه ای با پشتیبانی از هوش مصنوعی و قابلیت ساخت انواع فرم

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!