همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه fullPage.js برای ویرایشگر گوتنبرگ

با بهره گیری از این افزونه میتوانید با استفاده از ویرایشگر رسمی وردپرس، یک برگه تمام صفحه ایجاد کنید. FullPage کاملاً ریسپانسیو است. می‌توانید آن را در عرض یا ارتفاع معینی خاموش کنید و حتی اجازه دهید بخش‌ها بزرگ‌تر از درگاه دید (ویو پورتت) باشند تا نمایش محتوا متناسب با نیازهای شما باشد.

این محصول ریسپانسیو بوده و روی انواع دیوایس ها به خوبی کار میکند. همچنین با اسکرول از طریق چرخ ماوس سازگار بوده و جلوه زیبایی را برای سایت شما به ارمغان می آورد.

همچنین در صورت لزوم، بخش ها و اسلایدها می توانند کوچکتر از ارتفاع درگاه دید باشند. زیرا همیشه به همه چیز در تمام صفحه نیاز نداریم و این مسئله افزونه فول پیج را مجهز به امکانات لازم ایده آل برای نمایش پاورقی سایت میکند.

Fullpage.js با تمام مرورگرهای مدرن و حتی برخی از مرورگرهای قدیمی مانند Internet Explorer 9 سازگار است و از طریق آن میتوانید یک نمایش و پیمایش روان برای صفحه ساز وردپرس گوتنبرگ خود دریافت کنید!

دانلود افزونه fullPage.js برای گوتنبرگ
فول پیج دات جی اس برای المنتور FullPage for Gutenberg
افزونه طراحی برگه های تمام صفحه با استفاده از صفحه ساز گوتنبرگ

امتیاز: 4.2/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!