همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه FontPress – مدیریت فونت ها در وردپرس

دانلود افزونه FontPress – مدیریت فونت ها در وردپرس
افزونه فونت پرس فونت منیجر وردپرس WordPress Font Manager

افزونه فونت پرس افزونه ای کوچک و سبک و در عین حال قدرتمند برای مدیریت فونت ها در وردپرس است. با استفاده از این افزونه میتوانید از فونت های گوگل، فونت های ادوبی تایپ کیت و @font-face در سایت خود استفاده کرده و همچنین به قابلیت تنظیم فونت ها از طریق CSS دسترسی داشته باشید. این افزونه حتی از فونت های early access و فونت های غیر لاتین گوگل نیز پشتیبانی میکند.

با استفاده از افونه FontPress میتوانید به آسانی فقط فونت هایی که جهت استفاده مد نظر دارید را انتخاب کرده و یا به سایت خود اضافه کنید. همچنین میتوانید قوانین دلخواه خود را تعریف کرده و آنها را به یکدیگر بیافزایید. شما میتوانید از ویژگی های مختلفی همچون اندازه فونت، ارتفاع خط، وزن فونت، استایل فونت، دکوراسیون فونت، ترنسفرم فونت، رنگ فونت، فاصله حروف، سایه، رنگ پس زمینه و … در تنظیمات خود استفده کرده و دقیقا به استایل های دلخواه خود دست پیدا کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!