همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه FILEman برای جوملا

افزونه FILEman از محصولات کاربردی سایت joomlatools می باشد. اگر به دنبال یک گالری و فایل منیجر همه کاره هستید تا بتوانید هر نوع فایلی را به صورت گالری با قابلیت دانلود در آن نمایش دهید افزونه فایل من انتخابی عالی برای شما خواهد بود. شرکت سازنده این افزونه یعنی جوملا تولز همان سازنده افزونه مدیریت دانلود docman می باشد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت است.

افزونه فایلمن نیز مانند افزونه های دیگر این شرکت از استقبال خوبی برخوردار شده چرا که امکانات بسیار زیادی حتی بیش از یک گالری معمولی را به شما ارائه میکند.از امکانات مهم این محصول میتوان به امکان آپلود عکس و فایل توسط کاربران و خاصیت Drag and Drop و امکان انتقال فایل از لینک های دیگر اشاره کرد. با تمامی این تعاریف فایل من یکی از افزونه های جالب و کاربردی برای کاربران جوملا در زمینه ساخت انواع گالری خواهد بود.

دانلود افزونه FILEman برای جوملا
فایلمن افزونه فایل منیجر با قابلیت مدیریت انواع فایل، ویدیو و تصویر در سیستم مدیریت محتوای جوملا

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!