همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Etoile Ultimate Reviews Premium

گزینه های زیادی در این افزونه بررسی وردپرس برای سفارشی کردن عملکرد و ظاهر نظرات شما وجود دارد. با سبک‌ها و طرح‌بندی‌های متعدد، و همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته، می‌توانید نظرات خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که دقیقا مطابق نیاز شما عمل کنند. همچنین گزینه های ظاهری به نحوی طراحی شده است که به شما امکان می دهد رنگ ها، اندازه عناصر، متن و موارد دیگر را انتخاب کنید و حتی می توانید CSS سفارشی خود را اضافه کنید. همه اینها امکان ادغام یکپارچه افزونه را در قالب و سایت شما فراهم می کند!

با این محصول بررسی‌های عمیق را فعال کنید و فیلدهای سفارشی را به فرم بررسی خود اضافه کنید تا به افراد اجازه دهید اطلاعات دقیق‌تری و همچنین چندین فیلد رتبه‌بندی ارائه کنند، بنابراین افراد می‌توانند عناصر مختلف یک محصول یا خدمات را رتبه‌بندی نمایند (که مثلا در مواردی مانند بررسی هتل یافت می‌شود).

دانلود افزونه Etoile Ultimate Reviews Pro
افزونه سیستم نقد و بررسی و ریویو حرفه ای برای ووکامرس با طرح بندی های متنوع

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!