همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Email Registration Blacklist برای وردپرس

افزونه ثبت نام ایمیل وردپرس و لیست سیاه دامنه (Email Registration Blacklist) کاربران را از ثبت دامنه های ممنوعه و ایمیل های ممنوعه در هنگام ثبت نام، ارسال نظر یا پر کردن فرم ها در سایت وردپرسی شما باز میدارد.

این ابزار عالی، هرزنامه را در وردپر کاهش می دهد و استفاده کاربران از ایمیل ها و دامنه های تعیین شده را محدود می کند. شما میتوانید لیست های دامنه خودکار را که همیشه به روز هستند روی سیستم اعمال کنید یا آنها را به صورت دستی مسدود کنید.

از سایت خود در برابر هرزنامه، بدافزار، ویروس، ایمیل های یکبار مصرف و کاربران ناخواسته محافظت کنید. این افزونه لیست سیاه دامنه اطمینان حاصل می کند که فقط کاربران مجاز از دامنه های تأیید شده یا ایمیل های تأیید شده می توانند ثبت نام کرده و از سایت وردپرس شما استفاده کنند.

افزونه لیست سیاه ایمیل و دامنه می تواند در حالت لیست سفید نیز کار کند، به این معنی که فقط دامنه های تایید شده یا لیست ایمیل مشخص شده بتوانند در سایت شما ثبت نام کنند.

دانلود افزونه Email Registration Blacklist برای وردپرس
ایمیل رجیستریشن بلک لیست افزونه اعمال محدودیت و یا مجاز کردن دامنه های ایمیل برای ثبت نام کاربران در وردپرس Domain Blacklist and Whitelist Plugin

امتیاز: 4.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!