همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Elemailer Pro ابزار طراحی ایمیل و خبرنامه المنتور

افزونه Elemailer Premium انعطاف پذیرترین طراح ایمیل و خبرنامه برای وردپرس است. با استفاده از این محصول ایمیل‌ها را با رابط کشیدن و رها کردن با صفحه ساز شماره یک وردپرس بسازید.

ایمیل های جذاب برای اینکه مشتریان شما احساس مهم بودن نمایند، ضروری هستند. المیلر مدرن ترین، منعطف ترین و خلاقانه ترین ایمیل ساز درگ اند دراپ قدرت گرفته از سایت ساز Elementor است. با بهره گیری از این محصول میتوانید ایمیل های WooCommerce را با المنتور در داخل وردپرس طراحی کنید.

برند و برندسازی امری مهم است! ایمیل های ووکامرس خود را با کشیدن و رها کردن از طریق المنتور مارک دار کنید. ایمیل حساب، سفارش‌های جدید، ایمیل‌های رزرو و موارد دیگر. شما می توانید تقریباً هر چیزی را برای هر ایمیل ووکامرس تغییر دهید.

farsi badge

این محصول همچنین می تواند هر زمان که پست جدیدی در سایت وجود دارد ایمیل های خودکار را برای خوانندگان شما ارسال کند. این امر به شما کمک می کند تا تعامل بیشتری با مخاطبین خود داشته باشید. افزونه را یک بار تنظیم کنید و همه چیز را به خود آن بسپارید.

از سلام کردن به مشتریان وفادار هنگام ثبت نام در سایت وردپرس شما گرفته تا ارسال ایمیل به افراد مناسب در زمان مناسب همه از یک مکان انجام می شود.

استفاده از یک ابزار ایمیل مارکتینگ خوب برای بازاریابان امری ضروری است. با بهره گیری از این محصول اکنون دیگر نیازی به حرفه ای بودن در کدنویسی قالب ایمیل نیست! همه چیز را میتوانید سریعا و بدون کدنویسی انجام دهید! ایمیل ارسالی خود را ردیابی کنید و مطمئن شوید که بر اساس اطلاعات صحیح تصمیم می گیرید چه کاری باید انجام دهید.

پیش نمایش ترجمه فارسی افزونه Elemailer Pro

در پایین بخش هایی از این افزونه کاربردی را که برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم مشاهده میکنید :

دانلود افزونه Elemailer پرو برای المنتور
المیلیر پریمیوم / الیمیلر / ال ایمیلر افزونه سفارشی سازی قالب های ایمیل وردپرس با صفحه ساز المنتور Create Beautiful Email Templates with Elementor

امتیاز: 4.7/5 از 19 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل elemailer-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!