همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Dokan WooCommerce Booking برای وردپرس

با استفاده از افزونه Dokan WooCommerce Booking رویدادها و سایر محصولات قابل رزرو را در بازار وردپرسی خود بفروشید. این ماژول عالی به فروشندگان اجازه می دهد تا محصولات قابل رزرو ایجاد کنند و به مشتریان اجازه میهد سفارشات رزرو خود را سفارشی کنند. بنابراین میتوانید سایت های کرایه خودرو، بازارهای خدمات مبتنی بر قرار ملاقات و غیره را به راحتی ایجاد کنید.

شما می توانید از بلوک های زمانی متعدد برای محصولات قابل رزرو استفاده کنید که این کار به احتمال زیاد امکان فروش را برای شما افزایش می دهد. می توانید از برچسب ها و دسته بندی ها مانند محصولات معمولی استفاده کنید. این امر به شما کمک می کند تا محصولات را به راحتی مدیریت کنید.

برخی محصولات قابل رزرو نیاز به استراحتی در بین بازه ها دارند. شما می توانید کاری کنید که از اتمام یک رویداد تا شروع رویداد دیگر یک زمان بافر داشته باشید. می توانید محدودیت هایی برای حداکثر تعداد مهمان و منابع قابل رزرو تعیین کنید. این به برگزارکنندگان کمک می کند تا خدمات خود را به شکلی که راحت هستند ارائه کنند.

محصول مرتبط : دانلود افزونه Dokan Pro

محصول مرتبط : دانلود افزونه WooCommerce Bookings

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!