همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Customer Email Verification برای ووکامرس

افزونه Customer Email Verification for WooCommerce یا تأیید ایمیل مشتری، آدرس ایمیل مشتریان شما را در هنگام ثبت نام و تسویه حساب اعتبار سنجی نموده و تأیید می کند تا ثبت نام و سفارشات اسپم را کاهش دهد.

افزونه تأیید ایمیل مشتری به مالکان فروشگاه کمک می کند تا با درخواست از مشتریان برای تأیید آدرس ایمیل خود هنگام ثبت حساب یا قبل از اینکه بتوانند در فروشگاه شما خرید خود را نهایی کنند، هرزنامه ثبت نام و سفارشات جعلی را کاهش دهند.

این افزونه همچنین به شما اجازه میدهد که نیاز به تأیید ایمیل از مشتریانی که در فروشگاه یا سایت عضویت شما ثبت نام کرده‌اند را الزامی کرده و از دسترسی مشتریانی که با آدرس‌های ایمیل جعلی ثبت‌نام کرده‌اند، فقط برای بررسی یا دسترسی آزمایشی رایگان به منطقه حساب، جلوگیری می‌کنند.

اعتبارسنجی ایمیل قبل از ثبت سفارش، هنگام فروش محصولات دیجیتال و عضویت و ارائه آزمایشی رایگان، محصولات رایگان و نمونه بسیار مفید است. با بهره گیری از این محصول میتوانید از bounce شدن ایمیل های حساب های جدید و ایمیل های تحویل‌نشده به دلیل اشتباهات تایپی در آدرس ایمیل خودداری کنید و ایمیل های حساب جدید را تا تأیید موفقیت آمیز به تعویق بیاندازید.

دانلود افزونه Customer Email Verification برای ووکامرس
کاستومر ایمیل وریفیکیشن افزونه تایید و بررسی صحت و اعتبارسنجی آدرس پست الکترونیکی کاربر و مشتریان در ووکامرس

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!