همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Custom Fields for WooCommerce

با استفاده از افزونه Custom Fields for WooCommerce می‌توانید فیلدهای اضافی بدون محدودیتی را به فروشگاه خود اضافه کرده و تصمیم بگیرید آیا آن‌ها را در فرم ثبت‌نام، حساب کاربری و صفحات تسویه حساب نمایش دهید تا اطلاعات اضافی درباره مشتریان و سفارش‌های آن‌ها جمع‌آوری شود. این افزونه از انواع متن، لیست انتخابی، چک باکس و 16 نوع فیلد دیگر پشتیبانی می‌کند تا بتوانید هر نوع اطلاعاتی را بر اساس نیاز خود جمع‌آوری کنید.

این افزونه به شما امکان می‌دهد فیلدهای وابسته (شرطی) را به سیستم اضافه کنید تا با نمایش فیلدها فقط در صورت نیاز، فرم ثبت‌نام و تسویه حساب را تمیز نگه دارید. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید فیلدها بر اساس نقش کاربری نمایش داده شوند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید فیلد مالیات بر ارزش افزوده را فقط برای عمده‌فروشان و نقش‌های کاربری B2B دیگر نمایش دهید و برای مشتریان عمومی مخفی نگه دارید.

با استفاده از انواع موقعیت از پیش‌تعیین شده، می‌توانید فیلدهای سفارشی را تقریباً در هر جایی از صفحه تسویه حساب اضافه کنید. همچنین میتوانید برچسب‌های پیش‌فرض فیلدهای حمل و نقل و صورتحساب را سفارشی‌سازی کنید. فیلدهای حمل و نقل و صورتحساب خاص را بر اساس نقش کاربری غیرفعال کنید.

دانلود افزونه Custom Fields for WooCommerce
کاستوم فیلدز افزونه زمینه های دلخواه / فیلد های سفارشی برای فروشگاه ساز ووکامرس

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!