همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه CSS Hero Animator برای وردپرس

افزونه CSS Hero Animator با 3 حالت مختلف انیمیشن ارائه می شود تا به راحتی بتوانید هر عنصر در سایت وردپرس خود را متحرک کنید. نمایش انیمیشن‌ها بر اساس موقعیت درصد عنصر در نما از مواردی است که توسط این افزونه پشتیبانی میشود. یک مورد استفاده مرسوم، استفاده از تصاویر در موقعیت عمودی افست روی پیمایش برای دستیابی به جلوه اختلاف منظر یا پارالاکس است.

می‌توانید سبک‌ها و تبدیل‌های خاص CSS را پس از مقدار ثابتی از پیکسل‌های اسکرول شده فعال کنید. از استفاده های مرسوم میتوان به اعمال سبک‌های خاص حالت بر روی سرصفحه پس از اسکرول اشاره کرد. شما میتوانید با بهره گیری از این افزونه انیمیشن های مبتنی بر زمان بسازید. گزینه‌های مدت زمان، آسان‌سازی و تکرار انیمیشن را تنظیم کنید تا ظاهر هر عنصر را جذاب‌تر کنید. همچنین میتوانید از امکان اضافه کردن یک انیمیشن شناور به یک عنصر استفاده کنید.

با تخصیص مقادیر مرحله به راحتی انیمیشن های اختلاف منظر پیچیده بسازید. انتقال‌ها مانند ابریشم صاف خواهند بود، زیرا انیماتور بر اساس موقعیت عنصر در نما، توئینینگ را اعمال می‌کند. با این افزونه می‌توانید فهرست گسترده‌ای از ویژگی‌های CSS را برای دستیابی به افکت‌های انیمیشن اسکرول جذاب در دسترس داشته باشید. چه با یک قالب وردپرس استاندارد کار کنید یا با یک صفحه ساز، افزونه انیماتور روی هر عنصری در سایت شما با ردپایی بسیار کم کار می کند.

دانلود افزونه CSS Hero Animator برای وردپرس
سی اس هیرو انیمیتور / انیماتور افزونه افکت نمایش انواع انیمیشن بر اساس زمان یا در زمان اسکرول برای وردپرس

محصول مرتبط : دانلود افزونه CSS Hero برای وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!