همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Canonical SEO URLs برای پرستاشاپ

با بهره گیری از ماژول Canonical SEO URLs برچسب های کانونیکال را به صفحه اصلی، محصول، دسته، CMS، صفحات سازنده و تامین کننده در فروشگاه خود اضافه کنید تا از وجود محتوای تکراری جلوگیری کنید و سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

این ماژول به طور خودکار یک URL متعارف پیش فرض را به تمام صفحات محصول، دسته و CMS شما اضافه می کند. به طور پیش فرض، ماژول از URL فعلی صفحه به عنوان URL متعارف / کانونی پیش فرض استفاده می کند.

شما میتوانید از پیکربندی کلی برای اعمال تغییرات کلی بر روی همه URL های متعارف پیش فرض خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید به‌طور خودکار دامنه (اگر محتوای تکراری بین دامنه‌ها دارید) و پروتکل (اگر محتوای تکراری بین http و https دارید) تغییر دهید یا پارامترها را حذف کنید (اگر محتوای تکراری به دلیل URL‌های دارای پارامتر دارید).

همچنین این امکان را دارد که اگر می خواهید یک URL متعارف سفارشی برای یک محصول، دسته، CMS، صفحه سازنده یا تامین کننده خاص تنظیم کنید به پیکربندی صفحه بروید، گزینه مربوط URL سفارشی را انتخاب کنید و URL متعارف دلخواه خود را بنویسید.

دانلود افزونه Canonical SEO URLs برای پرستاشاپ
ماژول آدرس اینترنتی کانونیکال و تگ زبان گوگل برای پرستاشاپ Canonical SEO URLs + Google Hreflang Pro

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!