همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Bricks Advanced Themer

Bricks Advanced Themer یک افزونه وردپرس است که به شما کمک می‌کند ظاهر سایت های وردپرسی ساخته شده با قالب Bricks را به طور کامل سفارشی کنید. با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های پیشرفته این افزونه، شما می‌توانید طرح‌ها، رنگ‌ها، فونت‌ها و سایر ویژگی‌های ظاهری وردپرس خود را به سلیقه و نیازهای خود تغییر دهید.

بریکس امکاناتی مانند سفارشی‌سازی هدر و فوتر، تنظیمات فونت و رنگ، طراحی بخش‌های مختلف صفحه و نمایش شرطی محتوا را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، با استفاده از ادونسد تمر، می‌توانید قالب‌های مختلف را برای صفحات وبسایت خود تنظیم کنید و تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان فراهم کنید.

با استفاده از بریکس ادونسد تمر، شما می‌توانید به راحتی وبسایت وردپرسی خود را به شکلی منحصر به فرد و شخصی سازی کنید. این افزونه مناسب برای هر نوع وبسایت وردپرسی است و امکان ایجاد طرح‌های خلاقانه و حرفه‌ای را به شما می‌دهد. شما می‌توانید بازدیدکنندگان خود را با طراحی زیبا و منحصر به فرد وبسایتتان جذب کنید و تجربه کاربری بهتری را برای آن‌ها فراهم کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 13 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!