همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Booknetic برای وردپرس

افزونه Booknetic مقرون به صرفه ترین افزونه رزرو قرار ملاقات برای وردپرس است که رزرو مشتریان را به روشی بدون تماس برای شما ساده می کند. به عنوان پیشرو در صنعت در میان افزونه های رزرو قرار و وقتگیری آنلاین برای وردپرس، این افزونه از کلیه وظایف رزرو شما از رزرو تا درآمدزایی مراقبت می کند. راه‌حل‌های کاملاً خودکار برای طیف متنوعی از کسب‌وکارها در این افزونه جای داده شده که به برنامه‌ریزی و رزرو قرار ملاقات‌ها برای انجام رزرو، ارتباط ها، پرداخت‌ها، اعلان‌ها و فروش وب سایتتان در یک مکان کمک میکند.

farsi badge

ترجمه فارسی افزونه بوکنتیک

دانلود افزونه Booknetic برای وردپرس
بوکنتیک افزونه رزرو وقت و قرار ملاقات وردپرس WordPress Appointment Booking and Scheduling system

امتیاز: 4.7/5 از 36 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

محصول در صورت نصب در وردپرس فارسی به صورت پیشفرض به زبان فارسی نمایش داده خواهد شد. فایل ترجمه به عنوان پشتیبان در مواقع ضروری جهت دانلود قرار داده شده است. در صورت نیاز میتوانید فایل booknetic-fa_IR.mo را از این پکیج استخراج کرده و در فولدر languages در محل نصب افزونه آپلود کنید. تاکید میکنیم به صورت پیشفرض نیازی به انجام این کار نخواهید داشت.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!