همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Bookingo برای وردپرس

رزرو دوره های آموزشی خود را با افزونه Bookingo ساده کنید، از رزرو فعالیت های ورزشی گرفته تا فروش دوره های آنلاین و مدیریت ثبت نام در مدرسه کلیه این موارد توسط بوکینگو قابل انجام است. افزونه وردپرس بوکینگو ابزار ثبت نام و رزور دوره های آموزشی، انتخابی عالی برای آموزشگاه رانندگی، آموزشگاه زبان یا آموزش شنا، معلم خصوصی یا هر جایی که الگوی تکراری کلاس ها وجود دارد، خواهد بود. نتیجه کار رزرو آسان از طرف والدین، هنرجویان و دانش آموزان و کلاس های کاملاً رزرو شده برای شما خواهد بود.

این محصول برای صاحبان مشاغل دوره و آموزش، برای مربیان، اساتید و معلمان یا برای هر وب سایتی که دوره های آموزشی را می فروشد یا برای این نوع دوره ها ثبت نام به عمل می آورد طراحی شده. این محصول برای فعالیت های ورزشی مانند مدرسه فوتبال، مدرسه آشپزی، باشگاه بدنسازی، مدرسه کاراته، باشگاه شطرنج. همچنین هنگام سازماندهی کلاس های آنلاین به خوبی کار خواهد کرد.

افزونه Bookingo به هیچ وجه شما را محدود نمی کند. این افزونه به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی دوره و تعداد نامحدودی گروه در دوره ها ایجاد کنید. می توانید چندین رزرو برای خدمات مختلف در یک وب سایت ایجاد کنید. برای هر گروه دوره، می‌توانید تاریخ شروع و پایان دوره (و حتی زمان)، تعداد درس‌ها، مدت زمان کلاس، محدودیت دانش‌آموز و یک برنامه زمان‌بندی بر اساس رویدادهای تکرارشونده یا تاریخ‌های هر درس مشخص کنید. همچنین می‌توانید مکان، اطلاعات تماس مربی و اطلاعات اضافی (به عنوان مثال در مورد کلاه شنای اجباری) و … را مشخص کنید. برای یک دوره معین، می توانید توضیحاتی را با یک تصویر برجسته یا ویدیوی تبلیغاتی بر اساس ویرایشگر پست وردپرس ایجاد نمایید.

همچنین اگر از WooCommerce در وب سایت خود استفاده می کنید، این افزونه شما را تحت پوشش قرار می دهد. بوکینگو با ووکامرس یکپارچه شده است و در صورت تمایل میتوانید از این دو افزونه در کنار هم بهره بگیرید.

دانلود افزونه Bookingo برای وردپرس
بوکینگو افزونه رزرو وقت و نوبت دوره های آموزشی و معلم خصوصی برای وردپرس Course Booking System for WordPress

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!