همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Bit Assist Pro برای وردپرس

با استفاده از افزونه Bit Assist Pro با بازدیدکنندگان خود با استفاده از مسنجر فیس بوک، واتس اپ، Tawk to، تلگرام، وایبر، اسلک و انواع ابزارهای مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید.

در این افزونه ویژگی های قابل توجهی وجود دارد که در عین جذابیت و کابرد، بسیار منحصر به فرد است مانند وجود پایگاه دانش، سؤالات متداول (FAQ)، فرم تماس سفارشی، Webhook و غیره.

می‌توانید از این افزونه در پلتفرم‌های دیگری مانند Shopify، Webflow، Wix، BigCommerce، Squarespace و غیره نیز استفاده کنید. این افزونه در وردپرس شما میزبانی می‌شود اما می‌توانید از آن در چندین پلتفرم بهره بگیرید.

نسخه حرفه ای این افزونه علاوه بر تمام امکانات نسخه رایگان شامل امکانات کاربردی دیگری همچون ابزارک های نامحدود، کانال های نامحدود، Webhook، انتشار ابزارک در وب سایت خارجی، تنظیم ساعات کاری، افزودن فیلتر صفحه، CSS سفارشی و غیره میباشد.

دانلود افزونه Bit Assist Pro برای وردپرس
بیت اسیست پرو افزونه ارائه پشتیبانی و ارتباط با کاربران در وردپرس

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!