همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Backuply Pro بکاپ و پشتیبان گیری وردپرس

افزونه Backuply پرو یک افزونه قدرتمند وردپرس است که به شما کمک می کند از وب سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و از از دست رفتن داده ها به دلیل خرابی سرور، هک، به روز رسانی های مبهم یا پلاگین های بد جلوگیری کنید.

بکاپلی همراه با پشتیبان‌گیری محلی و پشتیبان‌گیری ابری امن با ادغام آسان با FTP، FTPS، SFTP، WebDAV، Google Drive، Microsoft OneDrive، Dropbox، Amazon S3 و بازیابی آسان با یک کلیک ارائه می‌شود.

وب سایت شما دارایی شما است و باید به طور دائم از مسائل امنیتی مختلف، مشکلات سرور، هک و غیره محافظت شود. در حالی که شما تمام اقدامات پیشگیرانه را برای محافظت از وب سایت خود انجام می دهید، پشتیبان گیری بهترین شکل امنیت است. با این افزونه، می توانید مطمئن باشید که داده های شما محافظت می شود و همیشه برای بازیابی در هنگام هر فاجعه ای در دسترس است. بکاپلی یک نسخه پشتیبان کامل از وب سایت شما ایجاد می کند و می توانید با کلیک یک دکمه آن را به وب سایت وردپرسی جدید بازیابی کنید.

farsi badge

دانلود افزونه Backuply Pro برای وردپرس
بکاپلی پرو افزونه پریمیوم تهیه نسخه پشتیبان، بازگردانی و انتقال سایت برای وردپرس Backup, Restore, Migrate and Clone

پیش نمایش ترجمه فارسی افزونه بکاپلی پرو

در زیر تصاویری از بخش هایی از این محصول را که برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم مشاهده میکنید. برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر، روی تصویر بندانگشتی دلخواه کلیک کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 11 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل backuply-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!