همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Solid Backups BackupBuddy افزونه بکاپ وردپرس

افزونه Solid Backups با هام قبلی BackupBudddy را میتوان معروف ترین، محبوب ترین و حتی قدرتمند ترین افزونه بکاپ وردپرس نامید. بکاپ بادی از سری محصولات وبسایت SolidWP با نام قبلی iThemes است که احتمالا همین حالا دست کم با افزونه iTheme Security آن آشنایی دارید و در وبسایتتان از آن استفاده میکنید. (اگر نمیکنید، الان وقت خوبی است که دست به کار شوید). این افزونه از سال 2010 تا امروز بیش از 500000 وبسایت را در برابر انواع ریسک ها محافظت کرده و توانسته خود را به انتخاب اول بسیاری از کاربران در زمینه ی ایجاد بکاپ از وردپرس تبدیل کند.

بسیاری از توسعه دهندگان و فعالان در زمینه وردپرس، میگویند که افزونه ی BackupBuddy اولین افزونه ایست که آن را در هر سایت وردپرسی نصب میکنند و اصلا حاضر نیستند بدون آن به کار خود ادامه بدهند. دلیل این مسئله هم کاملا مشخص است. وبسایت شما بدون ایجاد بکاپ های منظم، اصلا امن نیست.

با افزونه ی بکاپ بادی و ایجاد نسخه های پشتیبان منظم از بروز مشکل برای سایت خود جلوگیری کنید

هرچقدر هم که در وبسایت خود امنیت را رعایت کرده باشید، هر چقدر هم که به تمام نکات ریز و ظریف اهمیت بدهید، باز هم مشکلات زیادی در کمین سایت شما نشسته و در هر لحظه ممکن است اتفاقی بیافتد که وبسایت شما را از وضعیت طبیعی اش خارج کند. ممکن است وبسایت شما هک شود. مشکلی در سرور میزبانی شما پیش بیاید. ساید شما به بد افزار یا Malware آلوده شود. از خود شما اشتباهی سر بزند که منجر به بروز مشکل در سایت شود. فایلی به اشتباه از سایت حذف شود و یا بالاخره یک اتفاق پیشبینی نشده، باعث ایجاد مشکلی در وبسایت شما شود. برطرف کردن چنین مشکلاتی در زمان مناسب، تنها با در اختیار داشتن بکاپ های منظم میسر خواهد بود.

وقتی از افزونه بکاپ وردپرس BackupBuddy استفاده میکنید، میتوانید با خیال راحت به زندگی خود برسید و بدانید که شهر در امن و امان است. بکاپ بادی میتواند بر اساس تنظیمات دلخواه شما از تمام سایت وردپرسی شما به همراه محتوای آن از جمله برگه ها، تنظیمات، نوشته ها، دیدگاه ها، کاربران، ابزارک ها، قالب ها، دیتابیس وردپرس، افزونه ها، تمامی فایل ها و پوشه های محل نصب وردپرس، کتابخانه ی پرونده های رسانه ای و هسته ی وردپرس نسخه پشتیبان تهیه کند.

امکانات متعدد افزونه BackupBuddy ایجاد بکاپ از سایت وردپرسی

کارایی افزونه BackupBuddy تنها به ایجاد بکاپ خلاصه نمیشود. این افزونه امکانات متعددی در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید با استفاده از آن از وبسایت خود فول بکاپ تهیه کرده، بکاپ های دلخواه را زمانبندی کنید، آنها را در محل دلخواه ذخیره کنید. بکاپ ها را ریستور کرده و یا سایت خود را با استفاده از بکاپ، به طور کامل به محل دیگری انتقال دهید.

امکانات افزونه Solid Backups جهت ایجاد و بازگردانی بکاپ

  • ایجاد چندین نوع بکاپ شامل بکاپ دیتابیس، فقط بکاپ فایل ها، بکاپ کامل و …
  • دریافت فایل بکاپ به صورت فشرده
  • امکان تنظیم بکاپ های اتوماتیک در بازه های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و …
  • امکان ذخیره فایل بکاپ در محلی خارج از سایت از جمله گوگل درایو، آمازون، دراپ باکس، FTP و ایمیل
  • امکان ارسال نوتفیکیشن از طریق ایمیل
  • امکان بازگردانی و جابجای بکاپ ها با استفاده از ImportBuddy
  • امکان بازگردانی فایل به صورت تکی
  • امکان مشاهده محتوای فایل های متنی مانند فایل های php، html, htaccess و …
  • امکان undelete کردن فایل یا بازگردانی به حالت قبلی
  • امکان بازگردانی دیتابیس
  • امکان بازگردانی بکاپ کامل سایت به همراه تمامی محتوا از جمله پرونده های رسانه ای، قالب ها، افزونه ها و …

امکانات Solid Backups جهت انتقال سایت به هاست جدید یا تغییر دامنه

از خواندن عنوان این بخش تعجب کرده اید؟ بله، بکاپ بادی واقعا چنین امکاناتی را نیز در اختیار شما قرار میدهد. با استفاده از BackupBuddy شما میتوانید وبسایت وردپرسی خود را به یک هاست جدید یا به دامنه ای جدید انتقال دهید. این مسئله میتواند کاربرد های بسیار گسترده ای داشته باشد. مثلا شما میتوانید سایتی را که روی لوکال هاست خود توسعه داده اید را به سادگی به دامنه ای مناسب انتقال دهید. این مسئله خصوصا برای کسانی که برای مشتریان خود سایت طراحی میکنند بسیار مفید است. یا حتی میتوان از این امکان برای ایجاد بسته های نصبی و دمو برای انواع قالب ها یا افزونه های وردپرس نیز استفاده کرد. امکانات از بکاپ بادی، خلاقیت از شما.

انتقال سایت با BackupBuddy - تغییر دامنه با BackupBuddy

برخی از امکاناتی که در این بخش در اختیار شما قرار میگیرند عبارتند از :

  • انتقال سایت به هاست جدید
  • انتقال سایت به دامنه ی جدید
  • جایگزینی آدرس قدیم با آدرس جدید
  • انتقال کامل وردپرس از محیط آزمایشی به محیط اجرایی (مناسب برای توسعه دهندگان)
  • امکان کلون سایت
  • امکان تست تغییرات در سایت مخصوص تست و سپس ارسال آنها به سایت اصلی
  • امکان جایگزینی عبارات دلخواه با عبارات جدید در دیتابیس
  • تغییر اتوماتیک آدرس دامنه، مسیر فایلها، پیوند های یکتا و …

البته امکانات BackupBuddy به اینجا ختم نمیشود. با استفاده از این افزونه شما میتوانید سایت خود را به دنبال بدافزار یا Malware اسکن کنید. دیتابیس خود را بررسی و تعمیر کنید. کران های وردپرس را مشاهده کرده و آنها را مدیریت کنید. و بسیاری از عملیات دیگر را انجام دهید که انجام آنها بدون این افزونه کاملا وقت گیر و حتی تا حدی غیر ممکن است.

افزونه بکاپ وردپرس BackupBuddy همین حالا جهت دانلود شما در مسترکد مارکت در اختیار شماست. این افزونه را دانلود کرده و با استفاده از آن، خیال خود را برای همیشه از داشتن بکاپ های به روز و مرتب از سایت خود، راحت کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 13 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!