همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه B2BKing عمده فروشی ووکامرس

افزونه B2BKing راه حل کاملی برای راه اندازی فروشگاه های عمده فروشی، B2B، ترکیبی B2B+B2C یا عضویت خصوصی با استفاده از ووکامرس است. افزونه بی تو بی کینگ از همه نیاز های شما در این زمینه مراقبت کرده و همه چیز را تحت پوشش قرار میدهد، از جنبه های اولیه B2B مانند پنهان کردن قیمت ها برای کاربران مهمان گرفته تا ویژگی های پیچیده مانند ساختارهای قیمت گذاری طبقه ای، معافیت های مالیاتی، رسیدگی به مالیات بر ارزش افزوده و چندین خریدار در حساب. این افزونه از ثبت نام تجاری گسترده و فرم‌های ثبت نام جداگانه B2B/B2C گرفته تا فیلدهای صورت‌حساب سفارشی، درگاه پرداخت فاکتور و پیشنهاد قیمت توافقی، همه این کارها را برای شما انجام می‌دهد.

B2BKing پیشرفته ترین راه حل عمده فروشی تجارت الکترونیک در بازار امروز است که تقریباً سه برابر بیشتر از رقبای خود ویژگی دارد و یک رابط کاربری سبک و آسان برای استفاده در اختیار شما قرار میدهد. این افزونه به تمامی افزونه های مشابه در ایجاد فرم سفارش عمده فروشی، لیست های خرید، پیشنهادات، قوانین پویا، سیستم پیام رسانی، قیمت عمده فروشی و بیش از 130 ویژگی دیگر به روشی قدرتمند و یکپارچه برتری کامل دارد.

دانلود افزونه B2BKing برای وردپرس
افزونه فروش عمده بی تو بی کینگ The Ultimate WooCommerce B2B & Wholesale Plugin

امتیاز: 4.7/5 از 40 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!