همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه AutomateWoo برای وردپرس

با استفاده از AutomateWoo مشتریان را با بازاریابی خودکار، تبدیل و حفظ کنید. اوتومیت وو ابزارهای مورد نیاز برای رشد فروشگاه و کسب درآمد بیشتر را در اختیار شما قرار میدهد. با بهره گیری از این افزونه میتوانید به مشتریانی که محصولات خاصی را می خرند جهت درخواست بررسی یا پیشنهاد محصولات دیگری را که ممکن است دوست داشته باشند، به صورت خودکار ایمیل بزنید. به مشتریانی که آیتم هایی را در سبد خرید خود قرار داده اند، با ایمیل‌های خودکار در فواصل زمانی مشخص، یادآوری کنید. مشتریان غیرفعال را با کمپین های ایمیل مارکتینگ خودکار، مورد هدف قرار دهید و به آنها پیشنهادات ویژه ارسال کنید.

farsi badge

شما میتوانید با ارائه تخفیف برای درج نظر، نظرات بیشتری را در مورد محصولات خود دریافت کنید. تخفیف را بر اساس تعداد نظرات ارسال شده و امتیاز داده شده برای مشتریان محدود کنید. ایمیل‌های یادآور لیست علاقه‌مندی‌های را به صورت زمان‌بندی‌شده ارسال کنید.

با افزودنی تولد ها میتوانید، مشتریان را با ایمیل و کوپن ویژه تولد ووکامرس خوشحال کنید. کوپن های شخصی سازی شده پویا را برای مشتریان خود ایجاد کنید که نرخ خرید فروشگاه شما را افزایش می دهد. همچنین میتوانید اقداماتی را بر اساس رویدادهای اشتراک ووکامرس مانند تغییرات وضعیت، پرداخت‌های ناموفق و یادآوری‌های تمدید انجام دهید. همچنین میتوانید فروش از طریق توصیه خود را با افزونه Refer A Friend افزایش دهید. بر اساس نیازهای مختلف هزینه، به بهترین مشتریان خود با وضعیت VIP پاداش دهید.

پیش نمایش ترجمه فارسی AutomateWoo

ترجمه فارسی اتومیت وو

دانلود افزونه AutomateWoo برای وردپرس
اتوماسیون بازاریابی ووکامرس

امتیاز: 4.8/5 از 24 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل automatewoo-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!