همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Akeeba Kickstart Pro برای جوملا

افزونه Akeeba Kickstart پرو یک ابزار قدرتمند برای بازگردانی و راه‌اندازی سریع فایل‌های پشتیبان Akeeba Backup در وبسایت‌ها است. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید به سادگی و به صورت خودکار فایل‌های پشتیبان را استخراج کرده و وبسایت خود را به حالت قبلی بازگردانی کنید.

این ابزار به شما امکان می‌دهد فایل‌های پشتیبان را در هر محیط میزبانی فعال کنید و فرایند بازیابی را با کمترین تلاش و زمان ممکن انجام دهید. همچنین، اکیبا کیک استارت پرو دارای ویژگی‌های امنیتی قوی است که به شما اطمینان می‌دهد که فایل‌های پشتیبان شما به صورت امن و بدون هیچ تهدیدی بازگردانی می‌شوند.

با استفاده از این افزونه، شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان کامل وبسایت خود را با در اختیار داشتن بکاپ به زمان مورد نظر خود بازگردانی کنید و به کسب و کار خود ادامه دهید. از این محصول همچنین میتوانید جهت اکسترکت و باز کردن انواع آرشیو و فایل های فشرده با فرمت های پشتیبانی شده توسط افزونه نیز استفاده نمایید.

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!