همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Akeeba Admin Tools Pro – افزونه امنیت و بهینه سازی جوملا

افزونه Admin Tools Pro از محصولات سایت Akeebabackup.com در دسته افزونه های امنیتی و بهینه سازی جوملا قرار میگیرد. با استفاده از ادمین تولز پرو میتوانید سایت خود را نگهداری، محافظت و بهینه سازی کنید.

همانطور که میدانید وقتی پای امنیت سایت به میان می آید، همیشه پیشگیری از آلودگی و بروز حملات حائز اهمیت بسیار بالایی است. چرا که به محض اینکه سایت شما آلوده شود یا امنیت آن به خطر بیافتد، راه هایی که باید برای مقابله با خطر طی کنید، بسیار دشوار بوده و بعضا گاهی ممکن است به این سادگی ها به جایی نرسد.

در ادامه این معرفی کوتاه شما را با برخی از امکانات Akeeba Admin Tools Professional آشنا خواهیم کرد.

برخی امکانات Akeeba Admin Tools Pro

نگهداری سایت

Akeeba Admin Tools میتواند به شما در ایجاد بکاپ از دیتابیس، پاک سازی اطلاعات موقت یا انواع عملیات پاک سازی دیگر در جوملا کمک کند. تمامی این موارد به سادگی از طریق یک کلیک در این کامپوننت قابل انجام هستند.

محافظت از سایت با استفاده از فایروال

ادمین تولز پرو به یک وب اپلیکیشن فایروال یا همان WAF مجهز است که میتواند از وبسایت شما در برابر بسیاری از حملات مرسوم محاظت کند. به نقل از سایت اکیبابکاپ، هیچ ابزار امنیتی را کامل تر از این ابزار پیدا نخواهید کرد.

اسکن فایل های PHP

Akeeba Admin Tools pro میتواند فایل های php سایت شما را تحت نظر گرفته و در صورت مشاهده تغییرات مشکوک در آنها، شما را از این مسئله آگاه کند. این ابزار حتی قادر است به شما در شناسایی فایل های هک شده نیز کمک نماید.

اطلاع از آپدیت ها از طریق ایمیل

ادمین تولز میتواند شما را با ارسال ایمیل از وجود بروزرسانی های جوملا آگاه کند. در این حالت با کلیک کردن روی لینکی که در ایمیل برای شما ارسال شده، شما میتوانید بدون لاگین به پنل مدیریت خود، سایتتان را آپدیت کنید.

ساخت htaccess

در این افزونه یک رابط کاربری گرافیکی برای ایجاد و مدیریت فایل htaccess در اختیار شما قرار گرفته. با استفاه از این رابط گرافیکی میتوانید رول های حرفه ای و پیچیده ای در htaccess ایجاد کنید حتی اگر در این زمینه تخصص نداشته باشید. به این شکل میتوانید صاحب یک htaccess کامل امن شوید که میتواند از وبسایت شما محافظت نماید.

اتوماسیون

این ابزار به شما اجازه میدهد که بسیاری از عملیات را به صورت اتوماتیک انجام دهید. برای استفاده از این ویژگی کافی است کران جاب مربوط به افزونه را راه اندازی کرده و از امکانات جالب اتوماسیون آن بهره مند شوید.

امن کردن جوملا

ادمین تولز به شما اجازه میدهد که شناسه ادمین، پیشوند جداول دیتابیس را تغییر دهید. با استفاده از این افزونه همچنین میتوانید به مدیریت سطح دسترسی فایل های سایت خود بپردازید. همه این موارد تنها با چند کلیک امکان پذیر خواهند بود.

ریدایرکت آسان

اگر استفاده از کامپوننت ریدایرکت برای شما دشوار است و از اینکه نمیتواند آدرس های دارای پارامتر را ریدایرکت کند خسته شده اید، دیگر نیازی نیست نگران این مسئله باشید. اکیبا ادمین تولز به یک سیستم مدیریت ریدایرکت مجهز شده که انجام این عملیات را برای شما بسیار آسان خواهد کرد.

افزونه اکیبا ادمین تولز پرو را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و از امکانات جالب آن در سایت خود بهره ببرید.

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول
  • ورژن : 7.4.9
  • آخرین به روز رسانی : 4 فروردین 1403
  • عرضه شده در : akeebabackup[dot]com
  • ترجمه فارسی : دارد
توضیحات تکمیلی

برای نصب ترجمه فارسی، ابتدا فایل ترجمه را از پکیج دانلودی خود خارج کرده و سپس نسبت به نصب آن اقدام کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!