همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه AIomatic افزونه هوش مصنوعی وردپرس

افزونه AIomatic به شما این امکان را می دهد که پست های جدید را با استفاده هوش مصنوعی منتشر کنید یا پست های قدیمی را با محتوای جدید مرتبط با مقاله به روز کنید.

با بهره گیری از این محصول می‌توانید به هوش مصنوعی بگویید نظرات منفی یا مثبت محصول، گفتگو بین افراد مختلف، نظرات رویدادها، مقالات مرتبط با عنوان یک پست خاص و بسیاری موارد دیگر را برای شما بنویسد. همچنین میتوانید محتوای جذاب جدیدی برای خوانندگان وبلاگ خود ایجاد کنید یا به سادگی پست های قدیمی را با محتوای جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی جذاب تر کنید. انتخاب باشماست!

farsi badge

ایوماتیک یک افزونه نویسندگی محتوای هوش مصنوعی پیشرفته است که برای وبلاگ نویسی خودکار و انتشار و یا به روز رسانی خودکار پست های شما ایده آل است. این محصول از موتور AI GPT-3 OpenAI استفاده می کند تا وب سایت شما را به یک وبلاگ نویس خودکار یا حتی یک ماشین پول ساز تبدیل کند! البته در انتشار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی همیشه توجه داشته باشید که بهتر است محتوا در انتها توسط شما ویرایش و بازنویسی شود چرا که بدون اعمال تغییرات انسانی، ممکن است با جریمه از طرف گوگل مواجه شوید.

پیش نمایش ترجمه فارسی افزونه ایوماتیک

دانلود افزونه AIomatic برای وردپرس
ای آیوماتیک افزونه تولید محتوا توسط هوش مصنوعی در وردپرس Automatic AI Content Writer

امتیاز: 4.6/5 از 34 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل aiomatic-automatic-ai-content-writer-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!