همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه AI Power Pro برای وردپرس

افزونه GPT AI Power پرو برای وردپرس یک افزونه هوش مصنوعی جامع است که از فناوری های پیشرفته ای مانند GPT-3.5، GPT-4 و DaVinci برای تولید محتوا، تصاویر، فرم ها و غیره به صورت کاملا قابل تنظیم استفاده می کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی، تولید تصویر، استفاده از ChatGPT برای ایجاد ربات چت، ادغام ووکامرس، Embeddings و موارد دیگر اشاره کرد.

farsi badge

با ای آی پاور Complete AI Pack می‌توانید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، مدل‌های GPT را با استفاده از Playground آزمایش کنید و از پشتیبانی آن برای ۴۰ زبان بهره ببرید.

این افزونه از مدل های پیشرفته هوش مصنوعی مانند GPT-3.5 و GPT-4 استفاده می کند. محتوا، تصاویر و فرم های قابل تنظیم تولید می کند. ویژگی های دیگر این ابزار عبارتند از ربات های چت، Pexels، ادغام ووکامرس، گفتار به پست و ابزار مقایسه مدل.

قدرت فناوری پیشرفته پردازش زبان طبیعی را با GPT AI Power تجربه کنید. از تولید محتوا گرفته تا ربات های چت سفارشی، این افزونه طیف وسیعی از ویژگی ها را برای بهبود سایت وردپرس شما ارائه می دهد.

پیشنمایش ترجمه فارسی افزونه هوش مصنوعی ای آی پاور

دانلود افزونه AI Power برای وردپرس
جی پی تی ای آی پاور افزونه دستار هوش مصنوعی و تولید محتوا برای وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 20 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل gpt3-ai-content-generator-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!