همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه AI Image Pro برای وردپرس

افزونه AI Image Pro برای وردپرس یک ابزار قدرتمند برای تولید و ویرایش تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی (AI) است. این ابزار از تکنولوژی DALL·E Stable Diffusion برای تولید تصاویر بر اساس متن و داده‌های ورودی استفاده می‌کند.

با استفاده از آن، شما می‌توانید تصاویر خلاقانه و منحصر به فرد را برای استفاده در وبسایت‌ها، بلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایر پروژه‌های خلاقانه ایجاد کنید. این ابزار از یک ویرایشگر قدرتمند برخوردار است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را تغییر دهید، فیلترها و افکت‌های ویژه اعمال کنید و بهبودهای لازم را اعمال کنید.

با این ابزار، شما می‌توانید به سرعت و به راحتی تصاویری خلاقانه و شگفت‌انگیز ایجاد کنید و وبسایت یا پروژه خود را به یک سطح جدید از تصویرسازی برسانید.

دانلود افزونه AI Image Pro برای وردپرس
ای آی ایمیج پرو افزونه تولید و ویرایش تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی WordPress AI Image Generator & Editor, DALLE & Stable Diffusion

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!