همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Affiliates Enterprise برای وردپرس

داشبورد تازه و بصری افزونه Affiliates Enterprise به شرکای شما کمک می‌کند تا اطلاعات سایت، محصولات و خدمات شما را به راحتی منتشر کنند. شرکت‌های وابسته می‌توانند با استفاده از ابزارهای ساده‌ای که در داشبورد آن تعبیه شده است، محصولات شما را بازاریابی کرده و پیوندهایی را به هر صفحه در وب‌سایت به اشتراک بگذارند.

این محصول طراحی شده برای ارائه یک تجربه روان از جعبه، آماده استقرار با هر موضوعی است، حتی بدون نیاز به اعمال سفارشی سازی. شرکای شما می‌توانند عملکرد و درآمد خود را در بازه‌های زمانی مختلف، با جزئیات کلیک‌ها، بازدیدهای فردی، ارجاع‌ها و درآمد بررسی کنند. این به آنها اجازه می دهد تا تلاش های بازاریابی خود را بر اساس آماری که سیستم ارائه می دهد بهینه کنند. یک رابط کاربری آسان، با نمایشی طبیعی از داده ها، کار با آن را برای افراد مبتدی و باتجربه به یک تجربه استثنایی تبدیل می کند.

داشبورد Affiliates آماده تجربه یکپارچه ای را ارائه می دهد که همه چیز را از ورود و ثبت نام وابسته گرفته تا یک نمای کلی عملکرد منعطف، یک ابزار پیوند با استفاده آسان، جزئیات ارجاعات، ترافیک پیوندهای وابسته، بنرها و کمپین ها را مدیریت می کند.

دانلود افزونه Affiliates Enterprise برای وردپرس
افیلیتس اینترپرایز افزونه افزایش فروش و کسب سود از طریق راه اندازی سیستم بازاریابی در وردپرس

امتیاز: 5.0/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!