همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Affiliate For WooCommerce

با بهره گیری از این محصول میتوانید به افراد اجازه دهید تا از طریق فرم های ثبت نام به عنوان شرکت های وابسته شما ثبت نام کنند. آنها را به صورت دستی یا خودکار تأیید کنید و آنها را برای دریافت کمیسیون تنظیم کنید. به آنها اجازه دهید لینک های ارجاع ایجاد کنند و از کوپن ها برای ارجاع ها استفاده کنند.

بازدیدکنندگان، تبدیل‌ها، کمیسیون‌ها و پرداخت‌ها را ردیابی کنید. همه چیز آنجاست! مشتریان و مشترکین را به شرکای وابسته و سفیران برند تبدیل کنید. پیگیری پیشرفت و تنظیمات وابسته: کمیسیون ها بر اساس تغییرات وضعیت سفارش و پرداخت های مکرر اشتراک تنظیم می شوند. (سازگار با اشتراک ووکامرس)

قدرتمندترین سیستم طرح کمیسیون – کمیسیون ها را بر اساس تعدادی شرایط تنظیم کنید. کمیسیون فقط برای اولین محصول، کمیسیون بر اساس دسته بندی محصول، کمیسیون به شرکت های وابسته خاص، کمیسیون بر اساس برچسب های وابسته…

یک برنامه وابسته چند لایه با تعداد نامحدودی از سطوح راه اندازی کنید. شرکت های وابسته از فروش هایی که انجام می دهند و همچنین فروش هایی که توسط افرادی که به برنامه شما مراجعه می کنند، کمیسیون دریافت می کنند.
تصاویر، ویدیوها، کتابچه راهنمای محصول، سایر دارایی‌های رسانه، و سایر منابع را در کمپین‌های تبلیغاتی مختلف ترکیب کنید تا بازاریابی وابسته خود را تقویت کنید. عملکرد هر کمپین را به طور جداگانه پیگیری کنید.
افزونه Affiliate for WooCommerce به عنوان یک افزونه WooCommerce کار می کند و به دلیل وجود یکپارچه سازی هزینه ها و زمان راه اندازی شما کاهش می یابد.

دانلود افزونه StoreApps Affiliate For WooCommerce
استور اپس افیلیت فور ووکامرس افزونه راه اندازی پلتفرم بازاریابی و همکاری در فروش در ووکامرس و وردپرس

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!