همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه A.I Autocontent برای المنتور

افزونه A.I Autocontent for Elementor یک افزونه هوشمند وردپرس است که به شما امکان می‌دهد محتوای مناسب و بهینه‌شده برای موتورهای جستجو و سئو را با پشتیبانی از OpenAI GPT-3، مستقیماً از ماژول «ویرایشگر متن» صفحه ساز المنتور تولید کرده و در سایت خود به نمایش در آورید.

با استفاده از این افزونه می‌توانید مستقیماً از تنظیمات ماژول ویرایشگر متن در Elementor محتوا تولید کنید. می توانید محتوای مورد نظر را توصیف کنید و اجازه دهید جادو توسط این افزونه اتفاق بیفتد! شما می توانید کلمات کلیدی مورد نظر را که باید در محتوای تولید شده استفاده شوند پر کنید. متن به زبانی که محتوای مورد نظر را با آن توصیف می کنید تولید می شود. همچنین بر اساس اطلاعات درج شده در سایت رسمی، این افزونه کاملاً قابل ترجمه است (با استفاده از فایل .po) در پایان توصیه میکنیم هیچ گاه از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به طور مستقیم در سایت خود استفاده نکنید و نگاهتان به این نوع افزونه ها صرفا به عنوان ابزارهای کمکی باشد.

دانلود افزونه A.I Autocontent برای المنتور
افزونه هوش مصنوعی و تولید محتوای اتوماتیک خودکار بر پایه Open AI GPT-3 برای المنتور A.I Autocontent for Elementor

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!