همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه پلیر صوتی Audier برای المنتور

افزونه Audier یک پخش کننده صوتی فوق العاده با قابلیت سفارشی سازی بالا برای صفحه ساز Elementor است. این محصول یک ابزارک با استفاده آسان برای اضافه کردن انواع محتوای موسیقی، پادکست یا هر اطلاعات صوتی دیگری به وب سایت شما است. این پخش کننده از هر دو حالت آهنگ و لیست پخش پشتیبانی می کند و در دستگاه های مختلف به خوبی کار می کند.

می توانید از فایل های میزبانی شده روی فضای هاست شخصی یا پیوندهای خارجی در افزونه Audier استفاده کنید. هر کنترل پخش کننده را می توان با استفاده از تنظیمات طرح بندی ساده، بر اساس نیازها و خواسته های شما پیکربندی نموده و سفارشی سازی کرد. لیست پخش دارای تنظیمات پیشرفته ای است که به شما امکان می دهد از یک منبع فایل جداگانه برای هر مورد استفاده کنید، همچنین عنوان، توضیحات و تصویر کوچک تصویر اضافه نمایید.

شما میتوانید با خیال راحت تعداد نامحدودی از پلیر ها را بدون نگرانی در مورد صدای آشفته و در هم، به یک صفحه اضافه کنید، زیرا ابزارک این محصول شامل گزینه توقف پخش‌کننده‌های دیگر در صورت فعال بودن یکی است. همچنین از کنترل صفحه کلید، تنظیمات اولیه صدا، حلقه و بسیاری از عملکردهای مفید دیگر پشتیبانی می کند. سایت موسیقی خود را قوی کنید و کاربران را به استفاده از محتوای خود مشتاق کنید.

دانلود افزونه پلیر صوتی Audier برای المنتور
آدیر افزونه پخش کننده موزیک و فایل های صوتی برای صفحه ساز المنتور Audio Player with Controls Builder for Elementor

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!