همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

افزونه پشتیبانی Knowledge Base و Wiki وردپرس

یکی از شیوه های بسیار کاربردی در پشتیبانی مشتریان، راهنمایی Knowledge Base است. از Knowledge Base با عناوینی همچون مرکز آموزش، مرکز دانش یا پایگاه دانش نیز در زبان فارسی یاد میکنیم. مرکز آموزش محلی است که در آن مقالات آموزش پیرامون موضوع یا موضوع های مختلفی درج شده و در اختیار کاربران یک سیستم قرار میگیرد. مرکز آموزش میتواند شامل موارد همچون سوالات متداول یا FAQ، ویکی (Wiki)، مقالات آموزشی و انواع راهنمای مرتبط با موضوع مورد نظر شما باشد. در صورت بهره گیری از مرکز آموزش و درج راهنمای مورد نیاز کاربران در این بخش، نیاز به ارائه پشتیبانی مستقیم به کاربران به شکل چشمگیری کاهش یافته و همین امر باعث میشود که در رابطه با سیستم و خدمات خود، تیکت های پشتیبانی کمتری دریافت کنید و نیازمند زمان کمتری برای پشتیبانی مشتریان خود باشید.

افزونه ای که امروز برای شما جهت دانلود آماده کرده ایم، افزونه راه اندازی سیستم پشتیبانی وردپرس به طریقه ایجاد مرکز آموزش و ویکی در این سیستم مدیریت محتوا میباشد. این افزونه تا امروز حدودا 3 هزار نسخه فروش در سایت کد کنیون کسب کرده و جزو افزونه های پر طرفدار این سایت به شمار میرود.

اگر هنوز هم دقیقا مطمئن نیستید که این سیستم به چه نحوی کار میکند، شاید بهتر باشد نحوه کار این سیستم را با یک مثال برای شما شرح بدهیم. فرض کنید شما محصولی مثل یک نرم افزار را در سایت خود ارائه میکنید. طبعا کاربرانی که این نرم افزار را از شما تهیه میکنند، ممکن است سوالات متعددی در رابطه با نحوه کار این نرم افزار داشته باشند. کسانی که تازه میخواهند این نرم افزار را خریداری کنند، ممکن است پیش از خرید سوالاتی در ذهن داشته باشند. کسانی هم که نرم افزار را تهیه کرده اند ممکن است برای شروع کار با نرم افزار نیازمند راهنمایی باشند. این افراد در حالت عادی مجبور هستند به روش های مختلفی از جمله ارسال تیکت پشتیبانی، تماس تلفنی، ایمیل و … از شما درخواست کمک و راهنمایی کنند.

در صورتی که به شیوه های فوق به کاربران خود خدمات ارائه میدهید، متوجه خواهید شد که پس از مدتی، بسیاری از سوالات کاربران تکراری شده و یک سوال توسط بسیاری از کاربران مطرح میشود. مثلا ممکن است سوالات پیش از خرید کاربران، شباهت زیادی به یکدیگر داشته باشد. و همچنین ممکن است تعداد زیادی از کاربران پس از خرید محصول شما، در مورد بخش هایی یکسانی از نرم افزار، سوالاتی داشته و نیازمند راهنمایی شما باشند. اینجاست که راه اندازی بخش سوالات متداول یا همان FAQ و همچنین راه اندازی یک مرکز آموزش یا Knowledge Base میتواند به شکل چشمگیری در زمان شما صرفه جویی کرده و حتی منجر به رشد تجارت شما شود.

به عنوان مثال در چنین حالتی کافی است که سوالات پیش از خرید کاربران خود را در قالب سوالات متداول آماده کرده و در اختیار خریداران بعدی سایت خود قرار دهید. از این به بعد کلیه کاربرانی که پیش از خرید، نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستند، میتوانند به بخش سوالات متداول شما مراجعه کرده و پاسخ خود را دریافت کنند. همچنین آموزش های لازم را نیز میتوانید در بخش مرکز آموزش در اختیار کاربران خود قرار دهید. با انجام چنین کاری دیگر لازم نیست به طور مداوم به سوالات مطرح شده در بخش پشتیبانی سایت خود پاسخ دهید چرا که کاربران شما میتوانند از مرکز آموزش شما کمک گرفته و پاسخ سوالات خود را به راحتی دریافت کرده و از راهنمایی شما بی نیاز شوند.

برخی از امکانات افزونه Knowledge Base یا مرکز آموزش وردپرس :

  • امکان بهره گیری از رابط کاربری درگ اند دراپ
  • نامک های سفارشی
  • مجهز به سیستم نان ریزه ها
  • امکان جستجوی زنده
  • امکان ارسال دیدگاه
  • امکان درج آیکن برای دسته بندی ها
  • دارای امکان ارسال رای کاربران
  • مجهز به امکان بازنشانی آرا و تنظیم آیکن دلخواه
  • دارای ابزارک های سفارشی
  • دارای کد کوتاه نمایش مقالات
  • امکان تعیین رنگ بخش های مختلف
  • دارای طراحی واکنش گرا
  • امکان ترجمه استاندارد
  • و بسیاری امکانات دیگر …
امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!