همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه مگامنو وردپرس Hero Menu

دانلود افزونه مگامنو وردپرس Hero Menu
هیرو منو افزونه ساخت منو ای سفارشی پیشرفته در وردپرس Responsive WordPress Mega Menu Plugin

افزونه Hero Menu به شما اجازه میدهد که منوهای دلخواه خود را به آسانی طی چند مرحله ساده ایجاد کرده و در سایت خود ره نمایش بگذارید. با امکانات هیرو منو میتوانید منوهایی کاملا حرفه ای برای سایت وردپرسی خود بسازید. از پیچیده ترین مگامنوها گرفته تا ساده ترین منو ها، هرچه بخواهید با این افزونه قابل پیاده سازی خواهد بود.

طراحی این افزونه به صورت کاملا ریسپانسیو صورت گرفته و امکانات آن چه روی موبایل و چه روی پی سی به زیبایی و به طور کامل قابل بهره گیری است. استفاده از رابط کاربری این افزونه آسان است و سفارشی سازی بخش های مختلف منوها از طریق آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود. این افزونه از منوهای موبایل پشتیبانی کرده و همچنین در دیوایس های موبایل از حالت لمسی نیز پشتیبانی میکند.

هیرو منو به شما اجازه میدهد که در منوهای خود، انواع محتوای دلخواه را به کار بگیرید. شما میتوانید از انواع داده ها شامل محتوای داینامیک، شورت کد ها، اچ تی ام ال، نوشته ها، برگه ها، دسته ها، لینک های دلخواه، نقشه های گوگل، فرم تماس و … در منوهای خود استفاده نمایید.

از دیگر امکانات این افزونه میتوان به مواردی همچون امکان سفارشی سازی طرح بندی و استایل ها، پشتیبانی از حالات مختلف برای زیرمنو ها، امکان ایجاد انواع مگا منو در چند مرحله آسان، پشتیبانی از آیکن های متنوع، امکان استفاده از رابط درگ اند دراپ، پشتیبانی از منوی چسبنده و سازگاری کامل با قالب های استاندارد وردپرس اشاره نمود.

امتیاز: 4.7/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!