همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Droppics مدیریت گالری و تصاویر در جوملا

افزونه Droppics محصولی از سایت جوم یونایتد است. ماژول های گالری کمی وجود دارند که بتوانند به صورت حرفه ای و همزمان هم از عکس و ویدیو پشتیبانی کنند و در عین حال کیفیت خوبی هم به شما ارائه دهند. اما دراپیکس از معدود محصولاتی است که توانسته این امر مهم را محقق کند و بتواند همزمان گالری عکس و فیلم را در مطالب و سایت نمایش دهد. این محصول از از قابلیت Drag and Drop یا همان کشیدن و رها کردن بهره میبرد و تنظیمات بسیلر ساده و راحت ولی با خروجی بسیار حرفه ای را به شما ارائه میکند.

از امکانات این محصول میتوان به مواردی همچون امکان اضافه کردن تصویر به صورت تکی یا گالری، امکان اختصاص تم های جدا برای هر گالری، امکان ارسال عکس و فیلم توسط کاربران برای گالری، امکان ساخت گالری فیلم حرفه ای با چند کلیک، تم های بسیار زیبا و متفاوت با تمامی افزونه ها،محیط کاملا ای جکس برای آپلود عکس و فیلم، امکان ساخت اسلایدشو، ساخت خودکار تصاویر بندانگشتی و کم حجم و سازگاری کامل با موبایل و تبلت اشاره کرد.

دانلود افزونه مدیریت گالری و تصاویر Droppics برای جوملا
اکستنشن دراپیکس برای جوملا Joomla Image Manager & Photo Gallery Extension

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!