همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه فرم ساز MagicForm برای وردپرس

افزونه MagicForm افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس است. این افزونه فرم ساز قدرتمند به شما اجازه میدهد که فرم های دلخواه خود را چه ساده و چه حرفه ای، در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد کرده و در سایت وردپرس خود قرار دهید. افزونه مجیک فرم از طراحی درگ اند دراپ پشتیبانی میکند. این مسئله به این مفهوم است که عناصر دلخواه خود را میتوانید با کشیدن و رها کردن در فرم قرار دهید و طرح بندی دلخواه خود را ایجاد کنید.

افزونه مجیک فرم امکانات متعددی را در اختیار شما قرار میدهد. یکی از این امکانات امکان دریافت وجه از مشتریان از طریق درگاه های بین المللی است. دیگر امکانی که در اختیار شماست امکان ایجاد فرم های چند مرحله ای و امکان بهره گیری از منطق شرطی است. منطق شرطی به شما کمک میکند که بر اساس انتخاب ها و اطلاعات ارائه شده، در فرم، مسیر جدیدی را برای ورود اطلاعات در نظر گرفته و بر اساس شروط دلخواه، فرم را کنترل نمایید.

استفاده از این افزونه آسان بوده و کارکرد آن به طور کامل بهینه سازی شده است. علاوه بر این طراحی این محصول به نحوی است که شما در طراحی فرم های خود به طور کامل آزاد خواهید بود. این افزونه از امکانات چندزبانه نیز پشتیبانی کرده و امکان استفاده از آن در سایت های مختلف با زبان های متنوع میسر خواهد بود.

امتیاز: 4.8/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!