همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت WASender

اسکریپت WASender یک پلت فرم بازاریابی واتس اپ است که با بهره گیری از Laravel و Node Js ساخته شده. واتساپ با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در جهان است. این مسئله باعث می‌شود تا کسب‌وکارها به یک پلتفرم جذاب دسترسی پیدا کنند و با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند.

مشتریان واسندر می توانند چندین دستگاه برای ارسال پیام به مخاطبان هدف خود ایجاد کنند. با استفاده از این ابزار کاربران می توانند یک ربات چت برای پاسخ خودکار ایجاد کنند. بسیاری از ویژگی ها برای تعامل مستقیم با مخاطبان هدف در این برنامه دسترس هستند. این اسکریپت دارای بیش از 10 درگاه پرداخت خودکار و درگاه پرداخت آفلاین است و شامل یک نصب کننده وب برای نصب اسکریپت از حالت GUI میباشد. برخی امکانات این محصول ممکن است به لایسنس اکستندد محدود باشند که ارائه آن در حیطه خدمات مسترکد مارکت نیست.

دانلود اسکریپت WASender
واسندر اسکریپت راه اندازی سرور واتس اپ و ارسال انبوه Whatsapp server and bulk sender

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!