همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Stock Manager Advance with All Modules

اسکریپت پی اچ پی Stock Manager Advance with all modules (Shop & POS) یک برنامه وب مبتنی بر PHP/jQuery است که به شما امکان می دهد فروش و موجودی خود را در یک محل مدیریت کنید.

با بهره گیری از این اسکریپت میتوانید به راحتی محصولات خود را به صورت آنلاین از وب سایت خود بفروشید و پرداخت های PayPal و Skrill را بپذیرید. این ماژول به شما کمک می کند تا فروش، قیمت و پرداخت های خود را مدیریت نمایید.

ماژول POS (نقطه فروش) به کارکنان شما کمک می کند تا به راحتی محصولات شما را بفروشند و پرداخت های کارت اعتباری را بپذیرند. شما با اتصال به اینترنت میتوانید به راحتی از دیوایس خود به POS دسترسی داشته باشید.

میتوانید اطلاعات موجودی خود را به‌روزرسانی کنید، خرید کنید و داده‌های فروش را از هر جایی مشاهد کنید، چه در دفتر، در خانه، در انبار یا در حال حرکت. تنها چیزی که برای دسترسی به این ابزارها نیاز دارید یک دستگاه با اتصال به اینترنت است.

دانلود اسکریپت Stock Manager Advance with All Modules
اسکریپت PHP مدیریت موجودی و POS فروشگاهی

امتیاز: 4.3/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!