همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت PixaSocial

PixaSocial یک برنامه ارائه خدمات نرم افزار به عنوان سرویس جهت برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی کاربرپسند است که از قدرت ReactJS و NextJS بهره می برد.

این ابزار همه کاره هر دو داشبورد مدیر و کاربر را ارائه داده و اطمینان از تجربه ویرایش روان و لذت بخش را تضمین میکند.

با استفاده از پیکا سوشال، می توانید به راحتی پست های مورد نیاز را ایجاد و برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف، از جمله فیس بوک ، لینکدین ، اینستاگرام و Pinterest برنامه ریزی کنید. داشبورد کاربرپسند فرایند مدیریت و سازماندهی محتوای شما را ساده می کند.

داشبورد مدیریت کنترل جامعی را بر روی کاربران ، الگوها و دارایی ها ارائه می دهد ، در حالی که ویرایشگر داخلی به شما امکان می دهد تصاویر و پست های بصری جذاب ایجاد کنید.

شما می توانید هر جنبه ای از محتوای خود را سفارشی کنید، از جمله متن، تصاویر ، نقاشی دستی، فیلترها و افزودن شکل ، که منجر به ایجاد پست های جذاب و خیره کننده می شود.

دانلود اسکریپت PixaSocial
پیکسا سوشال پیگزاسوشیال وب اپلیکیشن ری اکت و نکست جی اس ساخت پست شبکه اجتماعی SAAS Application for Social Media Scheduling with Built-In Image Editor

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!